PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAI IR SĄLYGOS

PER KIEK LAIKO?

 

-Darbo dienomis iki 13 val. užsakytas ir apmokėtas (jeigu mokate grynaisiais pinigais pristatymo metu, gavus užsakymo patvirtinimą) prekes pristatysime per 1–2 darbo dienas.

-Prekes, užsakytas ir apmokėtas (jeigu mokate grynaisiais pinigais pristatymo metu, gavus užsakymo patvirtinimą) po 13 val. darbo dienomis, savaitgaliais ir švenčių dienomis, pristatysime per artimiausias 2–3 darbo dienas.

 

KOKIA KAINA?

 

Prekių pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu JAPOKO e. parduotuvėje perkate prekių daugiau kaip už 30€ arba pasirinkote atsiimti prekes darbo dienomis adresu Motorų g. 6, Vilnius.

Pristatymo kaina Lietuvoje yra 2,9

Atsiskaitymo grynaisiais pinigais paslaugos kaina yra 1,50 .

 

KAIP IR KUR PRISTATOMOS PREKĖS?

 

- Pasirinkus pristatymą "Kurjeris" prekės bus pristatomos per kurjerį į Jūsų namus ar biurą, tiesiai Jums į rankas. Jeigu prekes atsiimsite ne Jūs, užsakyme nurodykite asmenį, kuris priims siuntinį. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris susisieks su Jumis ir suderins pristatymo laiką. Prekės yra pristatomos darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 val.

- Pasirinkus atsiėmimą adresu Motorų g. 6, Vilniuje, prekes galite atsiimti darbo dienomis (9-16val.) iš anksto susitarus tel. 8659 31477 ("Italinox" patalpose).

- Prekės, parduodamos e. parduotuvėje „Japoko“, pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją!

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

-Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinant netinkamos kokybės prekę yra kompensuojamos prekės grąžinimo išlaidos. Jeigu su netinkamos kokybės preke grąžinama ir kita prekė, grąžinimo išlaidos nekompensuojamos. Klientas netinkamos kokybės prekes gali grąžinti per 14 darbo dienų nuo jų pristatymo. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2012 m. kovo mėn. 15 d. LR Ūkio Ministro įsakymu Nr. 4-243“.

Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu info@japoko.com arba telefonu 8 659 31 477.

 Nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių paėmimo laiką ir vietą.

 Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje JAPOKO įsigytas prekes, prašome

- užpildyti prekių grąžinimo aktą;

- pateikti prekių įsigijimo dokumentą (sąskaitą arba kasos kvitą).

Pinigai už grąžinamą prekę bus pervesti į prekių grąžinimo formoje Jūsų nurodytą banko sąskaitą ne vėliau nei per 10 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo dienos.

Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

-Kai prekė yra kokybiška, bet pirkėjo netenkina žaislo/žaidimo forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas ir pan., jos yra nekeičiamos ir negražinamos. 

Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti 2012 m. kovo 15 d. LR ūkio ministro įsakymo Nr. 4-243 (Žin., 2012, Nr. 34-1637) „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" 17 punkte.


Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:
LR Ūkio Ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymo Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ nauja redakcija patvirtinta LR ūkio ministro 2011 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 4-959 (Žin., 2011, Nr. 161-7654).
LR Ūkio Ministro 2001 m. birželio mėn. 29 d. įsakymo Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" nauja redakcija, patvirtinta LR ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 (Žin., 2012, Nr. 34-1637).
LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Žin., 2001, Nr. 51-1778) patvirtintos mažmeninės prekybos taisyklės.
LR civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262; 2011, Nr. 129-6108).Jeigu nesate patenkinti pristatytų prekių kokybe, galite jas grąžinti arba pasikeisti.

PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA

- E. parduotuvėje „Japoko“ yra parduodamos tik Japonijoje sukurtos prekės, kurios atitinka aukščiausius kokybės reikalavimus bei Europos Sąjungos standartus. Prie kiekvienos prekės nurodyta ir šalis, kurioje prekė pagaminta.

- Visos parduodamos prekės yra saugios, su CE ženklinimu bei atitinka žaislams keliamus reikalavimus (pagal EN 71 standarto 1, 2 ir 3 dalis).

- Prekės yra originaliose gamintojo pakuotėse, ant kiekvienos iš jų yra nurodytos pagrindinės prekės savybės.

- SVARBU! Dėl e. parduotuvėje naudojamo vaizduoklio ypatybių, prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali nevisiškai atitikti realių prekės parametrų.

- Mes rūpinamės prekės saugumu, todėl jeigu transportavimo metu prekė bus pažeista, mes atlyginsime patirtus nuostolius.

 

 

TURITE KLAUSIMŲ?

Susisiekite su mumis, mielai Jums atsakysime ir patarsime:

- skambinti darbo dienomis tel. +370 659 31 477 nuo 09:00 iki 17:00 val. arba

- rašyti el. paštu info@japoko.com bet kuriuo metu, ir mes pasistengsime kuo greičiau Jums

atsakyti.

 



Sekite Japoko naujienas


Prenumeruodami naujienlaiškį pirmieji sužinosite Japoko naujienas

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

*}