PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAI IR SĄLYGOS

PER KIEK LAIKO?

 

-Darbo dienomis iki 13 val. užsakytas ir apmokėtas (jeigu mokate grynaisiais pinigais pristatymo metu, gavus užsakymo patvirtinimą) prekes pristatysime per 1–2 darbo dienas.

-Prekes, užsakytas ir apmokėtas (jeigu mokate grynaisiais pinigais pristatymo metu, gavus užsakymo patvirtinimą) po 13 val. darbo dienomis, savaitgaliais ir švenčių dienomis, pristatysime per artimiausias 2–3 darbo dienas.

-Prekės į Neringos teritoriją pristatomos per 3-5 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo.

 

 

KOKIA KAINA?

 

Prekių pristatymas yra NEMOKAMAS, jeigu JAPOKO e. parduotuvėje perkate prekių daugiau kaip už 30 .

Pristatymo kaina Lietuvoje yra 2,9

 Atsiskaitant grynaisiais pinigais, prekių pristatymo kaina yra 1,50  (negalimas, kai siunta pristatoma per Lietuvos paštą).

 

KAIP IR KUR PRISTATOMOS PREKĖS?

 

Prekės pristatomos per kurjerį į Jūsų namus ar biurą, tiesiai Jums į rankas. Jeigu prekes atsiimsite ne Jūs, užsakyme nurodykite asmenį, kuris priims siuntinį.

 

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris susisieks su Jumis ir suderins pristatymo laiką. Prekės yra pristatomos darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 val.

 

Pristatymas į Neringos teritoriją – tik naudojantis Lietuvos pašto tarnybos paslaugomis.

 

Prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo (atsiskaitymas grynaisiais, kai siunta pristatoma per Lietuvos paštą, negalimas).

 

Nesulaukę siuntinio per 3-5 d. d. prašom pasitikrinti savo gyvenamosios vietos pašto dėžutę, kurioje gali būti paliktas pranešimas su prašymu atvykti į artimiausią pašto skyrių atsiimti siuntos.

 

SVARBU! Neradus pranešimo, prašom susisiekti su mumis telefonu +370 659 31477 arba el. paštu info@japoko.com.

DĖMESIO! Jei, praėjus pristatymo terminui, negavote užsakytų prekių, nedelsdami susisiekite su elektroninės parduotuvės www.japoko.com  personalu ir mes pasirūpinsime, kad Jūsų užsakymas būtų kuo skubiau įvykdytas.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jeigu nesate patenkinti pristatytų prekių kokybe, galite jas grąžinti arba pasikeisti.

Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo prašom kreiptis el. paštu info@japoko.com arba telefonu 8 659 31 477.

 Nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą.

 Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje JAPOKO įsigytas prekes, prašom

- užpildyti prekių grąžinimo aktą;

- pateikti prekių įsigijimo dokumentą (sąskaitą arba kasos kvitą).

 Pinigai už grąžinamą prekę bus pervesti į prekių grąžinimo formoje Jūsų nurodytą banko sąskaitą ne vėliau nei per 10 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo dienos.

PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA

- E. parduotuvėje „Japoko“ yra parduodamos tik Japonijoje sukurtos ir pagamintos prekės, kurios atitinka aukščiausius kokybės reikalavimus bei Europos Sąjungos standartus.

- Visos parduodamos prekės yra saugios, su CE ženklinimu bei atitinka žaislams keliamus reikalavimus (pagal EN 71 standarto 1, 2 ir 3 dalis).

- Prekės yra originaliose gamintojo pakuotėse, ant kiekvienos iš jų yra nurodytos pagrindinės prekės savybės.

- SVARBU! Dėl e. parduotuvėje naudojamo vaizduoklio ypatybių, prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali nevisiškai atitikti realių prekės parametrų.

- Mes rūpinamės prekės saugumu, todėl jeigu transportavimo metu prekė bus pažeista, mes atlyginsime patirtus nuostolius.

 

 

TURITE KLAUSIMŲ?

Susisiekite su mumis, mielai Jums atsakysime ir patarsime:

- skambinti darbo dienomis tel. +370 659 31 477 nuo 09:00 iki 17:00 val. arba

- rašyti el. paštu info@japoko.com bet kuriuo metu, ir mes pasistengsime kuo greičiau Jums

atsakyti.

 



Sekite Japoko naujienas


Prenumeruodami naujienlaiškį pirmieji sužinosite Japoko naujienas

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA